Mx Kanizsa!

04.17-én megrendezésre került Kanizsai mx.
O.Ádám#305 tagunk is indult ezen a versenyen.
Mesélt pár dolgot a versenyről:

           Mind két rajtnál első 5-be voltam, első futamba második helyről kiestem egy esés miatt. Technikai okok miatt csak 1 körrel az esés után tudtam vissza, állni másodikba pedig a középmezőnyt céloztam meg ami sikerült is.Így összetettben sajnos a 17.helyen végeztem.Azért igyis gratulálunk neki:)

 

KOKO59 szólj hozzáˇ

A bejegyzés trackback címe:

https://hardenduroteam.blog.hu/api/trackback/id/tr591964000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása